Geen producten (0)

Veel gestelde vragen

Hieronder staat een overzicht met de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag hier niet tussen, of heb je nog geen volledig antwoord? Neem dan gerust contact met ons op! Dit kan door het contact formulier in te vullen. Wij beantwoorden je vraag binnen 24 uur. Meer informatie over bepaalde onderwerpen zijn te vinden onder het kopje 'voorwaarden'.

 


Q1. Worden er vezendkosten in rekening gebracht?
Nee, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Als je je bestelling wil retouneren, betaal je wel zelf de kosten die daarvoor in rekening worden gebracht. Als je vanuit Belgie een bestelling plaatst, worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 5,95. 


 Q2. Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?

Niet tevreden met je aankoop? Dan kun je je bestelling natuurlijk retourneren, en ontvang je je aankoopbedrag terug. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, dus zorg dat je je bestelling optijd terug stuurt. De eventuele kosten die in rekening worden gebracht moet je zelf betalen. Pak je bestelling netjes in en vermeld op de factuur de reden van retourneren. Wanneer wij je pakketje hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk naar je overgemaakt. 


 Q3. Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken, maar dat hoeft niet. Wel wordt er om een aantal gegevens gevraagd als je een bestelling plaatst, maar deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om je bestelling zo goed mogelijk te kunnen verwerken. Het is wel handig om een persoonlijk account aan te maken. Hierin kun je namelijk je eerdere bestellingen terugvinden en is het gemakkelijker om de volgende keer weer een bestelling te plaatsen. 


 Q4. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling precies aankomt?

Nadat wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een Track&Trace code per e-mail. Via deze code kun je je bestelling volgen, wanneer deze in handen is van PostNL. Kijk op de website van PostNL voor de dagen dat zij leveren (http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/mijn-post/mijnpostshop/wanneer-ontvang-ik-mijn-bestelling.html). Hierbij gaat het niet om de tijd waarop jijzelf de bestelling hebt geplaatst, maar om de tijd waarop wij je bestelling hebben afgeleverd bij PostNL. Bijvoorbeeld: je plaatst een bestelling op maandag om 16:00 uur. Vervolgens brengen wij je bestelling op dinsdag om 09:00 uur naar PostNL. Dit houdt in dat jij je bestelling dan (naar verwachting) op woensdag ontvangt. Dit is een voorbeeld. Wij proberen natuurlijk jouw bestelling diezelfde dag nog af te geven bij PostNL. Wanneer je bestelling in handen is van PostNL, zijn zij verantwoordelijk voor de levering. 


Q5. Hoe zit het met de levering tijdens feestdagen?

Voor de bezorging van je bestelling tijdens feestdagen kun je kijken op de website van PostNL. Verder geven wij tijdig aan op de website en onze sociale media kanalen wanneer er aangepaste levertijden zijn. 


Q6. Ik ben mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten - wat nu?

Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je klikken onder het aanmelden op 'wachtwoord vergeten'. Hier moet je je e-mailadres invoeren en kun je een nieuw wachtwoord instellen. 


Q7. Ontvang ik een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een automatische e-mail van ons met hierin een bevestiging. Wanneer je bestelling is klaargemaakt en verzonden ontvang je eveneens een e-mail. In een derde e-mail ontvang je een Track&Trace code om je pakketje te kunnen volgen.


 Q8. Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Op dit moment bezorgen wij alleen binnen Nederland en Belgie. Binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht, maar bestel je vanuit Belgie dan betaal je € 5,95. 


 

 

Facebook